В Олександрійській реєстраційній службі відбулося засідання круглого столу


Олександрійське міськрайонне управління повідомляє, що 10 квітня 2015 року в реєстраційній службі відбулося засідання круглого столу за участю приватних, державних нотаріусів міста та району, органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади, управління Державного земельного агенства України та суб’єктами господарювання (21), на якому було розглянуто нововведення у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.
Зокрема, були розглянуті Закон України “Про внесення змін до деяких законів України щодо уточнення повноважень нотаріусів та особливостей реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки сільськогосподарського призначення” № 247-VIII від 05 березня 2015 року”, згідно якого державна реєстрація речових прав, похідних від права власності, на земельні ділянки сільськогосподарського призначення може здійснюватися нотаріусом незалежно від нотаріального посвідчення договору, на підставі якого виникає таке право.
Нотаріус під час вчинення нотаріальних дій та/або під час здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно щодо земельної ділянки має доступ та користується Державним земельним кадастром у встановленому КМУ порядку.
Закон України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” було доповнено статтею “Особливості державної реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки сільськогосподарського призначення, право власності на які виникло та оформлено в установленому порядку до 01.01.13 року”.
Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)” № 191-VIII від 12 лютого 2015 року передбачено впровадження електронних сервісів, а саме, щодо надання виписок, довідок, витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців не відвідуючи державного реєстратора, а безпосередньо за робочим місцем або за комп’ютером. Цей Закон, зокрема також і передбачає скасування державного мита та встановлення ставок адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, диферийційовано в залежності від виду послуги та площі нерухомого майна, та адміністративного збору за реєстраційні дії щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців.
Через відкритий доступ через офіційний веб — сайт Міністерства юстиції України (new.minjust.gov.ua) можна отримати виписку, витяг, довідку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців.
Шукати можна за назвою компанії, за її засновниками, за директорами. Так само в режимі онлайн громадянин може отримати історичну довідку за всіма реєстраційними діями, які відбувалися в компанії з моменту її створення.
Для отримання довідки не потрібно жодних електронних цифрових підписів чи інших ідентифікаторів. Достатньо лише сплатити послугу своєю банківською карткою.
Вартість отримання документа становитиме 45,68 грн. Ще 3 гривні у вигляді комісії сплачується Ощадбанку. Загальна сума за проведення операції – 48,68 грн. Це 75% від вартості паперового аналогу.
Кожному документу присвоюється унікальний ідентифікаційний код. Банкір чи представник іншої установи зможе легко перевірити його достовірність, ввівши присвоєний номер на сайті.
Громадянину не потрібно повторно отримувати документ і повторно платити кошти. Сформовані виписка, витяг чи довідка протягом року зберігатимуться в архіві.
Нижче за посиланням можна ознайомитись з порядком отримання такої інформації.
Також, ці Закони передбачають внесення змін до інших нормативно — правових актів, з якими можна ознайомитись у загальному порядку.